10 saker du inte visste om mig

- Jag älskar skor och plånböcker
Vet inte varför men när jag var liten tog jag alltid min mammas skor och lekte med.
- Jag älskar att duscha på kvällen
Det är bara så skönt att lägga sig i sin säng helt ren och fräsch ;P
- Jag gillar inte tacos och våfflor
Tacos och våfflor är nått av det jag verkiligen inte tycker om, det är bara inte gott
- Jag älskar att ha på mig mjukiskläder
Det känns som om man har med hela sängen vart man än går när man har mjukiskläder på sig
- Jag är jätte rädd för spindlar
Jag är mer rädd för små spindlar än vad jag är för stora
- Jag tycker inte om personer som bara bryr sig om sig själva
Bara ett ord. usch!

- Jag saknar min syster och min bror
För nu har jag ingen rolig att bråka med
- Jag har beslutsångerst
Jag har alltid beslutsångerst, välja kläder, vilken choklad jag ska köpa, dricka, allt!
- Jag vill flytta till USA
jag vill bo i usa för alla snygga killar bor där! hehe :D
- 90201 är det bästa programet som finns
Det är bara så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0