Nervös för morgondagen!

Idag har det varit en jobbig skoldag, haft ont ihuvudet och haft jobbiga lektioner. Men som tur är så har man underbara vänner och klassen som gör dagen!♥
I mon är det inriktning och då ska vi spela upp våra låtar för drama gruppen och jag är jätte nervös?! Jag har sjungt innan för dem men nu är jag extra nervös? haha, hoppas allt går bra i alla fall ;)
Frida, Johanna, Ludvig och jag är i samma grupp och vi kör låtarna born this way cover av ulrik munther och sedan hans egna låt moments ago. Förra året fick inte Tabita,Sara.s.ronjah och jag köra upp våran next to you av chris brown och justin bieber så vi ska köra den imon ;) super kul!
Här är låtarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0